-
Как западните автомобилни компании промениха стратегията си спрямо Китай
Много чуждестранни марки произвеждат в страната и после изнасят, за да генерират печалби
-
Делът на китайските марки от глобалните продажби на леки коли достига 38% през октомври
За първите десет месеца делът на тези компании възлиза на 34,9%, или 27,65 млн. превозни средства
-
Доставките на произведени в Китай електромобили на Tesla растат през ноември
Това е едва третият месец за тази година, в който продажбите на изградени в завода в Шанхай коли на компанията се увеличават
-
Проблемите при електромобилите в Китай карат пазара да гледа с тревога към 2026 г.
Спадащите печалби на компаниите и очакваното въвеждане на данъци в индустрията помрачават перспективите за следващата година
2 -
Tesla подчерта връзките си с Китай, докато други фирми загърбват доставчиците от страната
Компанията прилага „едни и същи строги, обективни стандарти“ за избор на доставчици в производствените си бази в САЩ, Китай и Европа, посочва мениджър на Tesla
1 -
Продажбите на Toyota достигат исторически връх за октомври
Силното търсене в САЩ компенсира отлива в Китай и Япония
-
Прогнозата на Li Auto за приходите разочарова пазарите след мащабна сервизна акция
Очакваните доставки за четвъртото тримесечие също изостават от оценките на анализаторите
-
Volkswagen иска да намали разходите за разработване на електромобли в Китай с 50%
Това ще стане чрез интегрирането на софтуер, хардуер и валидиране на превозни средства под един покрив
-
BMW ще се опита да възстанови позициите си в Китай с електромобили с удължен пробег
Компанията произвежда някои необходими компоненти, включително ефективни малки двигатели, което би намалило разходите за внедряване на технологията
1
Таг китайски автомобилен пазар
Пазари


